فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

بسیج بی‌نظیرترین تشکل مردمی در دنیاست 

سردار «ریحانی» گفت: بی هیچ شکی بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی بی‌نظیرترین تشکل مردمی در دنیاست. 
کد خبر: ۵۵۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ - 19November 2022

بسیج بی‌نظیرترین تشکل های مردمی در دنیاست به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  استان کرمانشاه امروز در رزمایش جهادگران فاطمی و پاسداشت جهادگر شهید «کامران هزارخانی» که با حضور خیل بسیجیان و جهادگران در حسینه ثارالله سپاه استان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت  سرهنگ «نادر بیرامی» مسؤل اطلاعات سپاه شهرستان صحنه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید کامران هزارخانی و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بی هیچ شکی بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی بی‌نظیرترین تشکل های مردمی در دنیاست. نیت امام راحل (ره) از تشکیل بسیج ایجاد یک ارتش بزرگ مردمی با اعتقادات محکم و داوطلبانه در همه صحنه‌های انقلاب بود که بتواند در همه عرصه‌ها حضور جهادی داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز ثمره بسیج را در مقابله با فتنه می‌بینیم که بسیجیان چگونه در مقابله با فتنه‌ها ایستاده‌اند، گفت: امام خمینی (ره) دنبال این بود که کشور را در مقابل همه تهدیدات بیمه کند و عقیده داشت با حاکم شدن تفکر بسیجی کشور بیمه خواهد شد و بسیج به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت و باتوجه به بازدارندگی که دارد در کشور اثرگذار است.

ریحانی بیان کرد: گروه‌های جهادی در مناطق محروم به جهاد کبیر مشغول هستند و با زبان و عمل در صحنه‌های محرومیت‌زدایی، جهاد می‌کنند. کار جهادی پایه‌های انقلاب را تثبیت و دشمنان را عصبانی کرده، از این رو آن‌ها دست به هر اقدامی برای ضربه زدن به تفکر و فرهنک بسیجی دست می‌زنند. 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: آینده، عزت و سربلندی از آن ماست و نگران کارهای سخیف فتنه‌گران نباشید، چرا که با این اقدامات آن‌ها مسیر انقلاب شتاب بیشتری می‌گیرد. امروز کارهای جهادی شمشیری است که باید همیشه در دست داشته باشیم  زیرا مایه عزت و سربلندی ماست.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها